Si,so che mototekna fa questo,adesso sono all'estero per lavoro e ho abbastanza tempo da perdere..... quindi stavo cercando notizie scritte,cosi da archiviare il piu possibile per il mio ritorno e mettermi subito dietro alla moto!!
su monesacota316.com c'è qualcosa,ma volevo altri pareri in merito...!!
questo è quanto dicono loro..
PWK28 carburetors (Keihin or OKO) fit perfectly into the intake manifold of the Montesa, for against, you must completely remove the air box in order to insert the rubber tube in boiling water about 10 minutes to expand as the air intake PWK28 has a larger diameter than the Dellorto. This tube is barely the new carburetor then the solution is to take another piece of rubber hose and insert it over the carburetor and the original pipe.
Ajustments and jetting
Main jet (main jet): 122
Idle jet (pilot jet): 48
Air Screw: 1 1 / 2 turn
Note: The air screw of the carburetor on the Cota 2001 to 2004 is actually a fuel screw because the more we unscrewed, there is less fuel at idle.
ma non si capisce bene se sia un settaggio per l'originale o per il Keihin!!